Liesbeth Polman benoemd tot lid van verdienste

Tijdens de Algemene ledenvergadering van maandag 22 juni jl. is Liesbeth Polman op voordracht
van het Bestuur benoemd tot lid van verdienste van de RGC. Liesbeth ontvangt dit blijk van
waardering vanwege haar grote inzet, gedurende meer dan 20 jaar, voor de minder valide golfer.
Als clubconsul van de RGC was zij al die tijd de verbindende schakel tussen de Stichting Handicart
en onze club. Naast het behartigen van de administratieve zaken, zoals het regelen van pasjes,
heeft zij geijverd voor het vergroten van het aantal donateurs en sponsors. Tijdens haar ‘bewind’ is
het aantal handicarts van 2 naar 14 gestegen. In haar dankwoord wees Liesbeth met nadruk op de
goede samenwerking met onze manager, Bob Knaap, en zijn mensen onder het motto: ‘je doet het
nooit alleen’. Dit neemt niet weg dat Bestuur en leden zeer erkentelijk zijn voor de grote inzet van
Liesbeth voor onze minder valide medegolfers.
Jos de Blieck heeft het stokje van Liesbeth inmiddels overgenomen, wij wensen hem veel succes
en voldoening in de functie van clubconsul.

Namens het Bestuur,

Hans Krul
Voorzitter